Kwaliteit


Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor een kwaliteitssysteem dat voldoet aan de actuele wet- en regelgeving.

ISO

Kaakmeesterz Expertisecentrum Mondzorg heeft officieel het kwaliteitskeurmerk ISO-9001 ontvangen.

De ISO 9001-norm bevat eisen aan een kwaliteitsmanagementsysteem voor een organisatie. Wanneer een organisatie ISO-gecertificeerd is, wil dat dus zeggen dat er voor 100% voldaan wordt aan alle eisen van de betreffende internationale norm. Hiermee wordt vastgesteld dat een organisatie onder andere voldoet aan wet- en regelgeving en relevante brancherichtlijnen. Een onafhankelijke externe organisatie, een certificatie-instelling, beoordeelt dit op basis van onderzoek (een externe audit).

De standaard is gebaseerd op de principes van kwaliteitsmanagement, waaronder:

Onze medewerkers

Onze medewerkers houden zich tijdens het werk aan de huisregels, voorschriften en protocollen van Kaakmeesterz. Zij:

Ervaringen

Hele, hele, hele fijne kaakchirurg! Hij nam de tijd, stelde mij gerust en gaf mij veel informatie. Hele fijne en goede ervaring! Zeer zeker een aanrader voor mensen met angst voor de tandarts!

- Zorgkaart Nederland - 10.0

De kaakchirurg heeft alles goed uitgelegd en is zorgvuldig bezig geweest. Ik was van tevoren erg nerveus, maar ik was zeker tevreden met de (manier van) behandeling.

- Zorgkaart Nederland - 9.7

Procedure, nazorg en eventuele complicaties werden duidelijk uitgelegd en toegelicht. Rustige, vriendelijke zorgverleners, die me op mijn gemak stelden. Procedure verliep heel kundig. Ik ben heel tevreden.

- Zorgkaart Nederland - 10.0

Vergoedingen

Kaakmeesterz heeft een zorgcontract afgesloten met zorgverzekeraars Menzis, DSW Zorgverzekeraar, Salland Zorgverzekeraar en VGZ.